Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται αυτή την ώρα στη Παλιοβούνα για το λόγω ότι χύθηκαν λάδια στο οδόστρωμα από διερχόμενο φορτηγό .
Τα λάδια χύθηκαν από το 7ο έως το 10ο χιλιόμετρο της Εθνικής οδού Αντιρρίου Ιωαννίνων σε διάφορα σημεία του οδοστρώματος.
Στο σημείο έφτασε άμεσα η τροχαία Ναυπάκτου όπου και διέκοψε την κυκλοφορία για λίγα λεπτά και έριξε πριονίδι στο οδόστρωμα.
Αυτή την ώρα η κυκλοφορία διεξάγεται κάτω από την επίβλεψη των αντρών της τροχαίας Ναυπάκτου.
http://new.nafpaktianews.gr/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!