Αντιεξουσιαστές κατέλαβαν τηλεοπτικό σταθμό « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

Αντιεξουσιαστές κατέλαβαν τηλεοπτικό σταθμό

Αντιεξουσιαστές κατέλαβαν τηλεοπτικό σταθμό


Ομάδα αντιεξουσιαστών προχώρησε σε συμβολική κατάληψη στο κτίριο του τηλεοπτικού Σταθμού Κρήτη TV στο Ηράκλειο και ζήτησε να προβληθεί βίντεο στη διάρκεια του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του σταθμού.

Η κίνηση έγινε σε ένδειξη συμπαράστασης σε φυλακισμένους απεργούς πείνας, του αντιεξουσιαστικού χώρου.


Μετά την προβολή του βίντεο, το δελτίο ειδήσεων συνεχίστηκε κανονικά...

Σημειώνεται ότι ανάλογη κίνηση είχε γίνει πριν από λίγες ημέρες και στα Χανιά, στη Νέα Τηλεόραση Κρήτης...

Πηγή: CretaLive
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook