Οργή ! Καθηγητές παρενοχλούσαν μαθήτριες - Τα μηνύματα που τους έστελναν « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

Οργή ! Καθηγητές παρενοχλούσαν μαθήτριες - Τα μηνύματα που τους έστελναν

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   1:30 π.μ.  |  Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015



Οι μαθήτριες έδειξαν τα μηνύματα που έλαβαν από τον καθηγητή στους γονείς τους...

Δύο σοβαρές υποθέσεις, παρενόχλησης μαθητριών από καθηγητές που υπηρετούν σε σχολεία της Δωδεκανήσου, απασχολούν από την αρχή της εβδομάδας τις αρμόδιες υπηρεσίες, την Εισαγγελία, καθώς επίσης και το Υπουργείο Παιδείας που ενημερώθηκε σχετικά.

Οι υποθέσεις που φέρνει στη δημοσιότητα η τοπική εφημερίδα «Ροδιακή» στην έντυπη έκδοση της Τετάρτης 18 Μαρτίου, ξεπερνούν κάθε προηγούμενο, αφού στην μία από τις δύο, υπάρχουν ντοκουμέντα και SMS που έστειλε ο καθηγητής σε τρεις μαθήτριες τα οποία δεν αφήνουν κανένα περιθώριο αμφισβήτησης για τις προθέσεις του…

Μάλιστα, με εντολή του προϊσταμένου εκπαίδευσης Δωδεκανήσου κου Γιάννη Παπαδομαρκάκη, ο πρώτος εκπαιδευτικός έχει απομακρυνθεί από το σχολείο που υπηρετούσε και κινήθηκε αυτομάτως σε βάρος του η διαδικασία απόλυσης, ενώ ο δεύτερος μετακινήθηκε από το σχολείο της Ρόδου όπου υπηρετούσε, σε άλλο σχολικό συγκρότημα.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...