ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΤΟ ΙΕΚ ΒΟΝΙΤΣΑΣ – ΠΡΩΤΟ ΚΟΥΔΟΥΝΙ ΧΘΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ – ΕΣΤΙΑ ΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΒΟΝΙΤΣΑΣ
Ρεπορτάζ: Νώντας Νικάκης
Φωτο: Σταύρος Πάτσης
Χθες Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015 ξεκίνησε η πρώτη σχολική χρονιά για τους μαθητές του νεοσύστατου δημόσιου ΙΕΚ στη Βόνιτσα.
Με τον απαραίτητο αγιασμό ξεκίνησε δυναμικά το ΙΕΚ Βόνιτσας με την τελετή του αγιασμού στο αμφιθέατρο του ΕΠΑΛ μέσα σε μια ευχάριστη ατμόσφαιρα. Ο καθιερωμένος αγιασμός έγινε από τον από τον πάτερ Χρήστο Βέττα παρουσία του Διευθυντή του ΙΕΚ Βόνιτσας Δημήτρη Μπέλλου, των καθηγητών, των Σπουδαστών, του Δημάρχου Ακτίου Βόνιτσας Γιώργου Αποστολάκη, των Αντιδημάρχων Σώζου Βασίλειου και Τσακάλη Νικόλαου.
Επίσης παρόντες ήταν και ο Δ/ντης του ΕΠΑΛ Ν. Μπλέτσος, ο αστυνομικός περιβάλλοντος Σταύρος Πάτσης και ο υπαξιωματικός Πολεμικής Αεροπορίας Γ. Βερύκιος.
Μετά τον απαραίτητο αγιασμό και τις ευχές προς τους μαθητές για μια αποδοτική σχολική χρονιά από τον Αιδεσιμώτατο Χρήστο Βέττα, τον Διευθυντή του ΙΕΚ Δημήτρη Μπέλλου και τον Δήμαρχο Ακτίου Βόνιτσας Γιώργο Αποστολάκη, οι μαθητές ξεκίνησαν τα μαθήματα.
Υπενθυμίζουμε ότι για το τρέχον εαρινό εξάμηνο λειτουργούν οι ειδικότητες:
1.ΒΟΗΘΟΣ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ
2.ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ – ΑΡΧΙΜΑΓΕΙΡΑΣ (chef)
Θεωρό ωφέλιμο για την διατήρηση του ΙΕΚ να σας πληροφορήσω οτι για να λειτουργεί για πάντα θα πρέπει οι επιχειρήσεις επαγγελματίες της περιοχής να στηρίξουν το ίδρυμα οσάκις θα ζητηθεί απο τον Δ/ντη κάτι σχετικό με την εκπαίδευσή των σπουδαστών, όπως π.χ. προσέφερε η επιχείρηση ΣΩΖΟΣ εντελώς δωρεών για δυο φορές την εβδομάδα το χώρο της κουζίνας του ΗΟΤEL για να διδάσκονται τα εργαστηριακά μαθήματα.
Να τονίσω κλείνοντας ότι ο θεσμός αυτός στη Βόνιτσα θα συμβάλει στη βελτίωση της εκπαίδευσης των νέων της περιοχής, ώστε να αποκτήσουν γνώσεις και προσόντα που θα τους βοηθήσουν στην επαγγελματικής τους ζωή.
xiromeronews.blogspot.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!