Διέρρηξαν το ξωκκλήσι των Αγίων Πάντων στο Αγρίνιο « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

Διέρρηξαν το ξωκκλήσι των Αγίων Πάντων στο Αγρίνιο

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   7:36 μ.μ.  |  Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

pagkari


Άγνωστοι εισέβαλαν, σύμφωνα με πληροφορίες, στο ξωκκλήσι των Αγίων Πάντων στο Αγρίνιο αφαιρώντας χρήματα από το παγκάρι του ναού.


Το περιστατικό συνέβη το Σάββατο το βράδυ με τους άγνωστους να εισβάλουν στο εσωτερικό της εκκλησίας αφού παραβίασαν την είσοδο.



Η διάρρηξη έγινε αντιληπτή από τον ιερέα του ναού ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, το ποσό που αφαίρεσαν οι δράστες δεν ήταν ιδιαίτερα σημαντικό και ευτυχώς αρκέστηκαν εκεί και δεν έκλεψαν κάποια εικόνα.


aerasnews
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...