Δημόσιος υπάλληλος ασελγούσε σε ανήλικη « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

Δημόσιος υπάλληλος ασελγούσε σε ανήλικη

Καλαμάτα: Δημόσιος υπάλληλος ασελγούσε σε ανήλικη

Ενώπιον του ανακριτή Καλαμάτας θα οδηγηθεί το μεσημέρι της Παρασκευής ο 54χρονος δημόσιος υπάλληλος που συνελήφθη επ' αυτοφώρω να ασελγεί σε μια 13χρονη, προκειμένου να απολογηθεί.

Υπενθυμίζεται ότι η μητέρα της ανήλικης πήγε στην Ασφάλεια Καλαμάτας και κατήγγειλε ότι η μικρή τής αποκάλυψε πως ο 54χρονος - φιλικό πρόσωπο στην οικογένεια -από τον Αύγουστο του 2014 ασελγούσε σε βάρος της, χωρίς όμως να έχει προχωρήσει σε συνουσία.

Αμέσως οι αστυνομικοί ενεργοποιήθηκαν και το βράδυ της Τρίτης στη Μερόπη Μεσσηνίας ο 54χρονος συνελήφθη επ' αυτοφώρω από αστυνομικούς της Ασφάλειας να ασελγεί στο 13χρονο παιδί.

Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον εισαγγελέα Καλαμάτας με την κατηγορία της κατάχρησης ανηλίκου σε ασέλγεια, από τον οποίο έλαβε προθεσμία να απολογηθεί αύριο στον ανακριτή Καλαμάτας.

Η Ασφάλεια Καλαμάτας που διενεργεί προανάκριση έχει παραγγείλει ιατροδικαστική εξέταση της ανήλικης, η οποία παρακολουθείται από παιδοψυχολόγο.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook