Θα γεμίσει το Μεσολόγγι μοτοσυκλέτες… « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 10 Μαρτίου 2015

Θα γεμίσει το Μεσολόγγι μοτοσυκλέτες…

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   6:24 μ.μ.  |  Τρίτη 10 Μαρτίου 2015

moto

Στο Μεσολόγγι θα κόψουν την πρωτοχρονιάτικη πίτα τους οι μοτοσυκλετικές λέσχες της Βορειοδυτικής Ελλάδας την Κυριακή 15 Μαρτίου στις 12.30 το μεσημέρι στο καφέ Leport στο λιμάνι.

Από το Σάββατο αναμένονται αρκετοί μοτοσικλετιστές, οι οποίοι θα διανυκτερεύσουν στα ξενοδοχεία της πόλης και θα έχουν την ευκαιρία να την γνωρίσουν από κοντά. Την επόμενη αναμένονται περισσότεροι από 200 επισκέπτες, οι οποίοι θα φθάσουν από διάφορες πόλεις της Β.Δ. Ελλάδας στο Μεσολόγγι. Η πρωτοβουλία και η διοργάνωση ανήκει στη μοτοσυκλετική λέσχη Μεσολογγίου και αποτελεί μια καλή ευκαιρία προβολής της πόλης.

aixmi-news.gr

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...