Δυστυχώς πολύ λίγοι ασχολήθηκαν με το θέμα και πήραν την πρωτοβουλία να βοηθήσουν… O βιασμός δεν είναι κάτι για το οποίο ένας άντρας θα πρέπει να αισθάνεται υπερήφανος αλλά και η αδιαφορία δεν βοηθάει την κατάσταση. Είναι μία απάνθρωπη κίνηση που θα έπρεπε να τιμωρείται. Δεν αξίζει σε κανέναν.
Δείτε το βίντεο με το κοινωνικό πείραμα και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα για την γενική αδιαφορία των περαστικών….
Δείτε το βίντεο με το κοινωνικό πείραμα και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα για την γενική αδιαφορία των περαστικών….
davidavramidis.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!