Κατέβασαν και έσκισαν την ελληνική σημαία σε σχολείο « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

Κατέβασαν και έσκισαν την ελληνική σημαία σε σχολείο

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   7:45 μ.μ.  |  Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

Πρέβεζα: Κατέβασαν και έσκισαν την ελληνική σημαία σε σχολείο

Άγνωστοι δράστες, αφαίρεσαν από τον ιστό του 5ου Δημοτικού Σχολείου Πρέβεζας την ελληνική σημαία.

Μάλιστα δεν αρκέστηκαν μόνο σε αυτού του είδους τον βανδαλισμό αλλά καθώς φαίνεται προχώρησαν και στην καταστροφή του εθνικού μας συμβόλου, αφού σύμφωνα με πληροφορίες βρέθηκαν κομμάτια της σημαίας στην αυλή του σχολείου.

Το συγκεκριμένο σχολικό συγκρότημα έχει γίνει κατά το παρελθόν στόχος ανεγκέφαλων βανδάλων με περισσότερα καταγεγραμμένα από ένα περιστατικά. Το σημερινό όμως περιστατικό ξεπερνά κάθε προηγούμενο και σίγουρα θα πρέπει να προβληματίσει τόσο τις αρχές όσο και την εκπαιδευτική κοινότητα…
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...