Πλήρες αδιέξοδο προέκυψε σε συνάντηση που είχε η ΑΕΚ με το ΥΠΕΚΑ. Το Υπουργείο φάνηκε να ασπάζεται τη θέση του Δήμου Νέας Φιλαδέλφειας για κατασκευή του γηπέδου στην έκταση του προηγούμενου. Συμφωνήθηκε να γίνει νέα συνάντηση τη Δευτέρα, με τη συμμετοχή της Δημοτικής Αρχής. Η σιγουριά της Ένωσης για το ΣτΕ και το ενδεχόμενο κατάργησης του νόμου!
Στον... αέρα φαίνεται να βρίσκεται πλέον το πρότζεκτ για την κατασκευή της «Αγιά Σοφιάς», έπειτα από συνάντηση που πραγματοποιήθηκε σήμερα μεταξύ της ΑΕΚ και στελεχών του Υπουργείου. Την συνάντηση είχε ζητήσει ο Αναπληρωτής Υπουργός Περιβάλλοντος Γιάννης Τσιρώνης, όμως την τελευταία στιγμή δεν κατάφερε να παραστεί και τον εκπροσώπησε ο νομικός σύμβουλος του Υπουργείου Κώστας Διάκος και μια ακόμη συνεργάτης του.
Η ΑΕΚ εκπροσωπήθηκε από τον πρόεδρο της Ερασιτεχνικής Αλέξη Αλεξίου, τον πρόεδρο της ΠΑΕ Βαγγέλη Ασλανίδη και τον υπεύθυνο του έργου Δημήτρη Ανδριόπουλο. Μάλιστα, πρέπει να σημειωθεί ότι ο κ. Ανδριόπουλος συμμετείχε στη συνάντηση ως... σύμβουλος της ΑΕΚ και όχι ως εκπρόσωπος της «Δικέφαλος 1924».
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης τα στελέχη του Υπουργείου μετέφεραν στην ΑΕΚ ότι ο Δήμος Νέας Φιλαδέλφειας έχει οριστικά οδηγηθεί πλέον στο συμπέρασμα πως το γήπεδο μπορεί να κατασκευαστεί στην έκταση που καταλάμβανε το προηγούμενο και πως η βεβαιότητα αυτή προκύπτει έπειτα από μελέτη που έγινε από αγγλική και βελγική εταιρεία!
Οι άνθρωποι της ΑΕΚ αιφνιδιάστηκαν από αυτό που άκουσαν, όχι μόνο διότι είναι σίγουροι (βασιζόμενοι σε μελέτες που κόστισαν πάνω από 1 εκατ. ευρώ) ότι το μόνο υλοποιήσιμο πλάνο για την κατασκευή γηπέδου στη Νέα Φιλαδέλφεια είναι αυτό που παρουσιάστηκε, αλλά και διότι -όπως μεταφέρθηκε στα στελέχη του Υπουργείου- μια τέτοιου είδους μελέτη, που να μπορεί να θεωρηθεί αξιόπιστη, θα κόστιζε περισσότερα από 200.000 με 300.000 ευρώ, χρήματα που σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσε να έχει διαθέσει ο Δήμος.
Μάλιστα, οι εκπρόσωποι της ΑΕΚ τόνισαν ότι αν δεν υπήρχε η απόλυτη βεβαιότητα πως η «παλιά» έκταση δεν επαρκεί για την κατασκευή ενός γηπέδου που θα πληρεί τις προδιαγραφές της UEFA, δεν θα είχαν κανένα λόγο να μπουν σε όλη αυτή τη διαδικασία. Σε εκείνο το σημείο δε, οι άνθρωποι της Ένωσης φέρονται να τόνισαν πως σε κάθε περίπτωση υπάρχει ένας νόμος που έχει ψηφιστεί από τη Βουλή και θα κριθεί στο ΣτΕ, έπειτα από την προσφυγή του Δήμου. Εκφράζοντας παράλληλα την βεβαιότητά τους ότι δεν θα προκύψει θέμα συνταγματικότητας. Όμως, σύμφωνα με πληροφορίες, σε εκείνο το σημείο έμεινε να... αιωρείται από την άλλη πλευρά, το ενδεχόμενο κατάργησης του νόμου.
Επίσης, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι σε κάποια στιγμή που η ΑΕΚ έθεσε στο τραπέζι ακόμη μια παράμετρο, ότι κάθε αλλαγή στο σχέδιο ή -ακόμη χειρότερα- ένα νέο σχέδιο θα κόστιζε και σε χρόνο, αλλά και σε χρήματα, τους μεταφέρθηκε πως σε περίπτωση που η Ένωση δεχθεί να κατασκευάσει το γήπεδό της στο οικόπεδο που είχε, ο Δήμος δέχεται να αναλάβει το κόστος του διαγωνισμού για την ανάθεση του έργου και ένα μέρος της χρηματοδότησης!
Κάτι που εξέπληξε... διπλά τους Κιτρινόμαυρους, καθώς είναι πρωτοφανές να προτείνεται ο Δήμος να αναλάβει την ανάθεση μιας ιδιωτικής επένδυσης (στην προκειμένη περίπτωση της ΑΕΚ), ενώ είναι γνωστό ότι ο Δήμος Νέας Φιλαδέλφειας αντιμετωπίζει σημαντικότατα οικονομικά προβλήματα.
Όπως είναι εύκολα κατανοητό, οι δύο πλευρές δεν κατάφεραν να συμφωνήσουν πουθενά. Η κατάληξη της κουβέντας ήταν, έπειτα από προτροπή των στελεχών του Υπουργείου, να προγραμματιστεί για την προσεχή Δευτέρα συνάντηση με τη συμμετοχή του Υπουργού, αλλά και των ανθρώπων του Δήμου Νέας Φιλαδέλφειας, προκειμένου να παρουσιαστεί στην ΑΕΚ αυτή η... μελέτη.
sdna.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!