Βόμβες Πράνιτς για το ελληνικό πρωτάθλημα! « aitoloakarnanianet

Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

Βόμβες Πράνιτς για το ελληνικό πρωτάθλημα!



«Βόμβες» έριξε ο Ντάνιελ Πράνιτς για το ελληνικό ποδόσφαιρο μιλώντας στην Κροατία.


Ο διεθνής μέσος του Παναθηναϊκού παραχώρησε συνέντευξη στην ιστοσελίδα «Jutarni.hr» και πέραν όσων ανέφερε για την αναμέτρηση της Κροατίας με τη Νορβηγία, έκανε λόγο για τον τρόπο που έχασε φέτος το Τριφύλλι το πρωτάθλημα κατηγορώντας ανοιχτά τον Ολυμπιακό ότι ελέγχει τα πάντα!

«Το ελληνικό πρωτάθλημα είναι αρκετά περίεργο. Παίξαμε το καλύτερο ποδόσφαιρο αλλά για άλλους λόγους χάσαμε το πρωτάθλημα. Όλα έγιναν μετά το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό. Το... πρόβλημα λύθηκε για τον πρωταθλητή του πρωταθλήματος. Είναι δύσκολο να τους ανταγωνιστείς όταν έχουν χρήμα και δύναμη», ήταν η πρώτη βόμβα του Πράνιτς.

Όταν ρωτήθηκε γιατί κανείς δεν μιλάει γι’ αυτό, ο Κροάτης άσος τόνισε: «Όλοι ξέρουν, είναι ένα κοινό μυστικό. Δεν είναι καλό για το ελληνικό ποδόσφαιρο αυτό που γίνεται. Η νέα κυβέρνηση προσπαθεί να κάνει κάτι επειδή ο Ολυμπιακός ελέγχει τα πάντα. Ξέρουμε τον πρωταθλητή πριν αρχίσει η σεζόν».
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook