Έχασε τη μάχη με τη ζωή η γυναίκα ηλικίας 50 με 55 ετών που έπεσε από τον 4ο όροφο, από την καρδιολογική κλινική δηλαδή, στο κενό.
Η γυναίκα, η οποία δεν έχει διευκρινιστεί ακόμη αν πρόκειται για ασθενή, ή επισκέπτη συνοδό, ή εργαζόμενη, κατέληξε μπροστά στα επείγοντα.
Επίσης, άγνωστο παραμένει αν η κίνηση αυτή ήταν μια πράξη με σκοπό την αυτοκτονία, η απλά η 50χρονη ζαλίστηκε και έπεσε στο κενό.
Οι γιατροί παρά τις προσπάθειεςνα την κρατήσουν στη ζωή δεν τα κατάφεραν
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!