Γυναίκα έπεσε στο κενό από τον 4ο όροφο του Ευαγγελισμού « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

Γυναίκα έπεσε στο κενό από τον 4ο όροφο του Ευαγγελισμού

Γυναίκα έπεσε στο κενό από τον 4ο όροφο του Ευαγγελισμού

Έχασε τη μάχη με τη ζωή η γυναίκα ηλικίας 50 με 55 ετών που  έπεσε από τον 4ο όροφο, από την καρδιολογική κλινική δηλαδή, στο κενό.

Η γυναίκα, η οποία δεν έχει διευκρινιστεί ακόμη αν πρόκειται για ασθενή, ή επισκέπτη συνοδό, ή εργαζόμενη, κατέληξε μπροστά στα επείγοντα.


Επίσης, άγνωστο παραμένει αν η κίνηση αυτή ήταν μια πράξη με σκοπό την αυτοκτονία, η απλά η 50χρονη ζαλίστηκε και έπεσε στο κενό.


Οι γιατροί παρά τις προσπάθειεςνα την κρατήσουν στη ζωή δεν τα κατάφεραν
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook