Γυναίκα έπεσε στο κενό από τον 4ο όροφο του Ευαγγελισμού « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

Γυναίκα έπεσε στο κενό από τον 4ο όροφο του Ευαγγελισμού

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   1:33 μ.μ.  |  Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

Γυναίκα έπεσε στο κενό από τον 4ο όροφο του Ευαγγελισμού

Έχασε τη μάχη με τη ζωή η γυναίκα ηλικίας 50 με 55 ετών που  έπεσε από τον 4ο όροφο, από την καρδιολογική κλινική δηλαδή, στο κενό.

Η γυναίκα, η οποία δεν έχει διευκρινιστεί ακόμη αν πρόκειται για ασθενή, ή επισκέπτη συνοδό, ή εργαζόμενη, κατέληξε μπροστά στα επείγοντα.


Επίσης, άγνωστο παραμένει αν η κίνηση αυτή ήταν μια πράξη με σκοπό την αυτοκτονία, η απλά η 50χρονη ζαλίστηκε και έπεσε στο κενό.


Οι γιατροί παρά τις προσπάθειεςνα την κρατήσουν στη ζωή δεν τα κατάφεραν
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...