"Άρπαξαν" από νταλίκα 48 κιβώτια με ποτά « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

"Άρπαξαν" από νταλίκα 48 κιβώτια με ποτά




Oύτε ένα, ούτε δύο, αλλά 48 κιβώτια με οινοπνευματώδη ποτά, άρπαξαν ανήλικοι από νταλίκα στην περιοχή της ΒΙΠΕ, την Κυριακή.

Δεν πρόλαβαν όμως να χαρούν καθώς στο σημείο έσπευσε η αστυνομία και συνέλαβε το έναν από αυτούς, ενώ τα ποτά κατασχέθηκαν.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook