40χρονος λιποθύμησε στην κορυφή του βουνού « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

40χρονος λιποθύμησε στην κορυφή του βουνού

Καστέλι Ερέτρια: 40χρονος λιποθύμησε στην κορυφή του βουνού

Ένας 40χρονος πεζοπόρος έχασε τις αισθήσεις του και λιποθύμησε στην κορυφή του βουνού στο Καστέλι Ερέτριας.
Σύμφωνα με το eviazoom.gr, ήταν περίπου στις 21:30 το βράδυ όταν διερχόμενοι επισκέπτες εντόπισαν αναίσθητο τον 40χρονο άνδρα και ειδοποίησαν άμεσα το ΕΚΑΒ και την Πυροσβεστική Υπηρεσία.
Οι διασώστες μετά από μεγάλη επιχείρηση κατάφεραν και ανέσυραν τον άτυχο άνδρα, ο οποίος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Χαλκίδας, όπου νοσηλεύεται και υποβάλλεται σε εξετάσεις για να φανεί η σοβαρότητα της κατάστασής του.

Στην επιχείρηση έλαβαν μέρος 6 άνδρες της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Χαλκίδας, ενώ όπως έγινε γνωστό ο 40χρονος είναι κάτοικος Αθηνών.
Πηγή: eviazoom.gr


loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook