Διάκριση μαθήτριας του 3ου Γυμνασίου Ναυπάκτου στον 20ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Αστρονομίας & Διαστημικής 2015 « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

Διάκριση μαθήτριας του 3ου Γυμνασίου Ναυπάκτου στον 20ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Αστρονομίας & Διαστημικής 2015



Πέντε μαθητές του 3ου Γυμνασίου Ναυπάκτου συμμετείχαν στην 3η φάση «ΙΠΠΑΡΧΟΣ» του 20ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Αστρονομίας & Διαστημικής 2015 ο οποίος διεξήχθη στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, στο Βόλο, το Σάββατο 14 Μαρτίου 2015.

Μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων, για τους μαθητές Γυμνασίου, η μαθήτρια του 3ου Γυμνασίου Βασιλοπούλου Λαμπρινή του Γεωργίου ήρθε 7η εξασφαλίζοντας 4ο έπαινο.

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 3ου Γυμνασίου Ναυπάκτου εκφράζουμε τα θερμά μας συγχαρητήρια στους συμμετέχοντες μαθητές και ιδιαίτερα στην διακριθείσα Λαμπρινή, γεγονός που υποδηλώνει την πολύ καλή δουλειά που γίνεται στο σχολείο.

nafsclick
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook