ΑΙΣΧΟΣ: Νησί χωρίς γιατρό εδώ και 2,5 χρόνια... « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

ΑΙΣΧΟΣ: Νησί χωρίς γιατρό εδώ και 2,5 χρόνια...

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   9:16 μ.μ.  |  Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015




Η επιτακτική ανάγκη διορισμού ενός μόνιμου γιατρού στο νησί της Θύμαινας...
αναδείχθηκε για άλλη μια φορά χθες το βράδυ, όταν ένα αγοράκι έξι ετών αρρώστησε με υψηλό πυρετό και χρειάστηκε να μεταφερθεί στους Φούρνους.

Ευτυχώς, οι καιρικές συνθήκες ήταν καλές και το παιδί τελικά μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο του Αγίου Κυρήκου στην Ικαρία αφού το νησί δεν διαθέτει ούτε παιδίατρο.

Όπως σημειώνεται από τις τοπικές αρχές, το θέμα της έλλειψης γιατρών στους Φούρνους και κυρίως στη Θύμαινα είναι διαχρονικό, εδώ και 2,5 χρόνια σύμφωνα με το Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο και αντιμετωπίζεται αποσπασματικά και προσωρινά είτε με τις μεταθέσεις κάποιων στρατιωτικών γιατρών είτε με αποσπάσεις από το νοσοκομείο Ικαρίας.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...