ΣΟΚ: Απεβίωσε 22χρονος στρατιώτης στο 401 ΓΣΝΑ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

ΣΟΚ: Απεβίωσε 22χρονος στρατιώτης στο 401 ΓΣΝΑ

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   7:40 π.μ.  |  Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015


Ένας 22χρονος στρατιώτης απεβίωσε την Τετάρτη στη... Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του 401 Γενικού Στρατιωτικού Νοσοκομείου Αθηνών, λόγω κεραυνοβόλου νεκρωτικής πνευμονίας - πολυ-οργανικής ανεπάρκειας. Ο συγκεκριμένος στρατιώτης νοσηλευόταν στη ΜΕΘ του 401 ΓΣΝΑ από τις 13 Μαρτίου.

Ο 22χρονος είχε καταταγεί στην 124η Πτέρυγα Βασικής Εκπαίδευσης στις 28 Ιανουαρίου 2015 και υπηρετούσε στο Κέντρο Εκπαίδευσης Εφοδιασμού Μεταφορών από τις 18 Φεβρουαρίου για εκπαίδευση σε ειδικότητα.

Η πολιτική και στρατιωτική ηγεσία του υπουργείου Εθνικής Άμυνας εξέφρασαν τα συλλυπητήριά τους στην οικογένεια του στρατιώτη.

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...