ΕΙΔΗΣΗ ΣΟΚ: Αφησαν φέσι €1.000.000.000 στη ΔΕΗ και θα το πληρώσουμε εμείς! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

ΕΙΔΗΣΗ ΣΟΚ: Αφησαν φέσι €1.000.000.000 στη ΔΕΗ και θα το πληρώσουμε εμείς!

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   8:00 μ.μ.  |  Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

Σε ανάρτηση του στο FB ο Κίμων Στεριώτης...
(Διευθυντής Επικοινωνίας – Communications Director στην εταιρεία ΔΕΗ) μας θύμισε αυτό που προειδοποιούσαμε στο olympia από το 2009 και δυστυχώς δικαιωθήκαμε το 2012 (Η Πράσινη Απάτη δημιούργησε στην ΛΑΓΗΕ έλλειμα 300εκ € !) ότι η πράσινη ανάπτυξη ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΡΕΥΜΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΜΑΥΡΕΣ ΤΡΥΠΕΣ.

Πάνω από 1.000.000.000 ευρώ για ΑΠΕ μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ το 2015!

Μετά όλοι φωνάζουν για τους «φουσκωμένους λογαριασμούς ρεύματος», αποκρύπτοντας ή αγνοώντας τη νομική υποχρέωσή της να εισπράττει τα τέλη για το ΕΤΜΕΑΡ και να τα αποδίδει στους δικαιούχους…ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ «ΜΑΥΡΟ» ΧΡΗΜΑ..ΤΟΤΕ ΤΙ;

ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ;

ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ ΠΟΤΕ

Πηγή
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...