"Αστρονομικό" χρέος στην εφορία - 0,05 ευρώ με τις... προσαυξήσεις! « aitoloakarnanianet

Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

"Αστρονομικό" χρέος στην εφορία - 0,05 ευρώ με τις... προσαυξήσεις!

`Αστρονομικό` χρέος στην εφορία - 0,05 ευρώ με τις... προσαυξήσεις!


Για να πάρει φορολογική ενημερότητα, έπρεπε πρώτα να... "ξελασπώσει" από το... δυσβάσταχτο χρέος των 0,05 ευρώ στην εφορία... Απίστευτο κι όμως... ελληνικό!
Όπως δήλωσε ο κύριος Κ. Αθανασόπουλος, ο οποίος μίλησε στην τηλεοπτική εκπομπή "καλημέρα" του skai, έχει υποστεί μία απίστευτη ταλαιπωρία από την εφορία για το... αστρονομικό χρέος των 0,05 ευρώ!

Μάταια προσπαθούσε ο γ.γ. Κοινωνικών Ασφαλίσεων, Γιώργος Ρωμανιάς, να ηρεμήσει τον πολίτη, λέγοντας πως όντως τέτοιες περιπτώσεις θα μπορούσαν να αποφευχθούν.

Ο κ. Αθανασόπουλος κλήθηκε να πληρώσει 0,01 ευρώ, ποσό που με τις προσαυξήσεις έφτασε στο 0,05 ευρώ...

newsit.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook