"Αστρονομικό" χρέος στην εφορία - 0,05 ευρώ με τις... προσαυξήσεις! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

"Αστρονομικό" χρέος στην εφορία - 0,05 ευρώ με τις... προσαυξήσεις!

Κατηγορία ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ στις   12:20 μ.μ.  |  Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

`Αστρονομικό` χρέος στην εφορία - 0,05 ευρώ με τις... προσαυξήσεις!


Για να πάρει φορολογική ενημερότητα, έπρεπε πρώτα να... "ξελασπώσει" από το... δυσβάσταχτο χρέος των 0,05 ευρώ στην εφορία... Απίστευτο κι όμως... ελληνικό!
Όπως δήλωσε ο κύριος Κ. Αθανασόπουλος, ο οποίος μίλησε στην τηλεοπτική εκπομπή "καλημέρα" του skai, έχει υποστεί μία απίστευτη ταλαιπωρία από την εφορία για το... αστρονομικό χρέος των 0,05 ευρώ!

Μάταια προσπαθούσε ο γ.γ. Κοινωνικών Ασφαλίσεων, Γιώργος Ρωμανιάς, να ηρεμήσει τον πολίτη, λέγοντας πως όντως τέτοιες περιπτώσεις θα μπορούσαν να αποφευχθούν.

Ο κ. Αθανασόπουλος κλήθηκε να πληρώσει 0,01 ευρώ, ποσό που με τις προσαυξήσεις έφτασε στο 0,05 ευρώ...

newsit.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...