Η κινητοποίηση διοργανώθηκε μέσω του διαδικτύου, από φίλους του Βαγγέλη και την οικογένεια του.
Το ραντεβού δόθηκε στον Ηλεκτρικό Σταθμό Πειραιά, στις 11.00 το πρωί.
Το ραντεβού δόθηκε στον Ηλεκτρικό Σταθμό Πειραιά, στις 11.00 το πρωί.
Η αδερφή του Βαγγέλη Γιακουμάκη
Συγκινημένη, η μητέρα του Βαγγέλη, με δάκρυα στα ματια, είπε μεταξύ άλλων πως ελπίζει ότι σήμερα θα βρεθεί ο Βαγγέλης
και ευχαρίστησε τα παιδιά για αυτή την προσπάθεια που έκαναν από μόνα τους.
Το μόνο που θέλει λέει η μητέρα, είναι να βρεθεί ο Βαγγέλης και τα αιτία θα τα δούμε μετα...
Θυμίζουμε ότι ο Βαγγέλης εξαφανίστηκε από τα Ιωάννινα πριν από 20 ημέρες, φεύγοντας βιαστικός και αφήνοντας πίσω τα προσωπικά του αντικείμενα...
newsit.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!