
Μόλις ο ΠΑΟΚ πέτυχε τον τελευταίο πόντο στου Ρέντη στο τάραφλεξ έπεσαν δεκάδες μπουκάλια και άλλα λογής αντικείμενα, ο διαιτητής δέχθηκε κάδο, ενώ προπηλακίστηκε και ο δεύτερος ρέφερι. Δείτε το video!
ΟΟλυμπιακός έχασε στο tie-break με 27-25 (3-2) από τον ΠΑΟΚ στον Πειραιά και μόλις οι ασπρόμαυροι πέτυχαν τον τελευταίο πόντο, τότε έγινε ο κακός χαμός.
Από την ερυθρόλευκη κερκίδα έπεσαν μέσα στο γήπεδο μπουκάλια, κέρματα, και κάθε λογής αντικείμενο με αποτέλεσμα να τραυματιστούν δύο παίκτες του δικεφάλου (Γκόμεζ και Καρασαββίδης).
Επίσης, ο διαιτητής της αναμέτρησης είδε έναν κάδο να προσγειώνεται πάνω του και ο δεύτερος ρέφερι προπηλακίστηκε!
Δείτε αναλυτικά τι έγινε ΕΔΩ με πολλές φωτογραφίες!
Δείτε το παρακάτω video από το κανάλι του Greekvolley Web TV στο youtube...
www.sdna.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!