
Μόλις ο ΠΑΟΚ πέτυχε τον τελευταίο πόντο στου Ρέντη στο τάραφλεξ έπεσαν δεκάδες μπουκάλια και άλλα λογής αντικείμενα, ο διαιτητής δέχθηκε κάδο, ενώ προπηλακίστηκε και ο δεύτερος ρέφερι. Δείτε το video!
ΟΟλυμπιακός έχασε στο tie-break με 27-25 (3-2) από τον ΠΑΟΚ στον Πειραιά και μόλις οι ασπρόμαυροι πέτυχαν τον τελευταίο πόντο, τότε έγινε ο κακός χαμός.
Από την ερυθρόλευκη κερκίδα έπεσαν μέσα στο γήπεδο μπουκάλια, κέρματα, και κάθε λογής αντικείμενο με αποτέλεσμα να τραυματιστούν δύο παίκτες του δικεφάλου (Γκόμεζ και Καρασαββίδης).
Επίσης, ο διαιτητής της αναμέτρησης είδε έναν κάδο να προσγειώνεται πάνω του και ο δεύτερος ρέφερι προπηλακίστηκε!
Δείτε αναλυτικά τι έγινε ΕΔΩ με πολλές φωτογραφίες!
Δείτε το παρακάτω video από το κανάλι του Greekvolley Web TV στο youtube...
www.sdna.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...