Το video της ντροπής...[video] « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2015

Το video της ντροπής...[video]

στις   2:45 μ.μ.  |  Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2015


Μόλις ο ΠΑΟΚ πέτυχε τον τελευταίο πόντο στου Ρέντη στο τάραφλεξ έπεσαν δεκάδες μπουκάλια και άλλα λογής αντικείμενα, ο διαιτητής δέχθηκε κάδο, ενώ προπηλακίστηκε και ο δεύτερος ρέφερι. Δείτε το video!



ΟΟλυμπιακός έχασε στο tie-break με 27-25 (3-2) από τον ΠΑΟΚ στον Πειραιά και μόλις οι ασπρόμαυροι πέτυχαν τον τελευταίο πόντο, τότε έγινε ο κακός χαμός.

Από την ερυθρόλευκη κερκίδα έπεσαν μέσα στο γήπεδο μπουκάλια, κέρματα, και κάθε λογής αντικείμενο με αποτέλεσμα να τραυματιστούν δύο παίκτες του δικεφάλου (Γκόμεζ και Καρασαββίδης).

Επίσης, ο διαιτητής της αναμέτρησης είδε έναν κάδο να προσγειώνεται πάνω του και ο δεύτερος ρέφερι προπηλακίστηκε!

Δείτε αναλυτικά τι έγινε ΕΔΩ με πολλές φωτογραφίες!

Δείτε το παρακάτω video από το κανάλι του Greekvolley Web TV στο youtube... 






www.sdna.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...