Ποιος υπουργός εμφανίστηκε με tablet στο βήμα της Βουλής; [photos] « aitoloakarnanianet

Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2015

Ποιος υπουργός εμφανίστηκε με tablet στο βήμα της Βουλής; [photos]



Ο Τέρενς Κουίκ πρωτοτύπησε κατά την ομιλία του στη Βουλή... Ο υφυπουργός Επικρατείας παρά τω Πρωθυπουργώ έβαλε το tablet του στο βήμα της Βουλής και το συμβουλευόταν ανά τακτά χρονικά διαστήματα σε αντίθεση με τους άλλους ομιλητές που κοιτούσαν τα χαρτιά τους.



loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook