SOS στο νοσοκομείο Ξάνθης - Ξέμεινε από γιατρούς η καρδιολογική κλινική « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

SOS στο νοσοκομείο Ξάνθης - Ξέμεινε από γιατρούς η καρδιολογική κλινική

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   1:00 π.μ.  |  Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

SOS στο νοσοκομείο Ξάνθης - Ξέμεινε από γιατρούς η καρδιολογική κλινική

Σε αναστολή λειτουργίας οδηγείται η καρδιολογική κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Ξάνθης, η οποία έμεινε χωρίς μόνιμους γιατρούς, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους ασθενείς.
Τελευταία εξέλιξη είναι το γεγονός ότι η διευθύντρια της κλινικής πήρε άδεια άνευ αποδοχών για ένα χρόνο, με αποτέλεσμα στην καρδιολογική κλινική να υπάρχει μόνο μια επικουρική καρδιολόγος, η σύμβαση της οποίας λήγει σε λίγους μήνες.

“Ήταν κάτι σχεδόν αναμενόμενο εδώ και 4 χρόνια. Εμείς το έχουμε θέσει το ζήτημα, ότι θα φτάσουμε στο σημείο που θα κλείσει η Καρδιολογική. Σαν μέτρα προτείναμε να προσλάβουν μόνιμο ιατρικό προσωπικό. Ο νόμος δεν επιτρέπει λειτουργία Κλινικής χωρίς την παρουσία είτε Διευθυντή ή Επιμελητή Α'” σημειώνει ο κ. Δημήτρης Αδαμίδης, πρώην πρόεδρος των Νοσοκομειακών Γιατρών και Διευθυντής της Παιδιατρικής, εξηγώντας πως “πλέον δεν μπορεί να λειτουργήσει η Κλινική και οι ειδικευόμενοι δεν μπορούν να συνεχίσουν την ειδίκευσή τους, πρέπει να πάνε σε όμορα Νοσοκομεία”.

Πηγή: thrakitoday.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...