SOS.....Κινδυνεύει το γεφύρι της Τέμπλας στόν Βάλτο « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

SOS.....Κινδυνεύει το γεφύρι της Τέμπλας στόν Βάλτο

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   6:40 μ.μ.  |  Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015


Κινδυνεύει άμεσα το ιστορικό γεφύρι της Τέμπλας πού βρίσκεται στο Βάλτο Αιτ/νίας   μετά από τις πρόσφατες πλημμύρες και είναι πλέον αναγκαίο να ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα από την πολιτεία για την αποκατάσταση και την συντήρηση αυτού του ιστορικού  μνημείου του Βάλτου.
Όπως βλέπετε και στην εικόνα πού μας έστειλε ο Σύλλογος Βρουβιανών το υπάρχων ρήγμα μεγάλωσε .Εάν δεν γίνει η κατάλληλη συντήρηση άμεσα πολύ φοβόμαστε ότι ο επόμενος χειμώνας, η επόμενη μπόρα, θα είναι και η τελευταία του. Ας κάνουμε ότι μπορούμε ο καθένας από τη μεριά του μπας και προλάβουμε αυτό το στολίδι που κοσμεί την περιοχή μας»
Θα πρέπει ΆΜΕΣΑ να γίνουν ενέργειες   πριν να είναι ΑΡΓΑ ΚΑΙ καταστραφεί το ιστορικό  γεφύρι.
Τό χειρότερο είναι ότι ενώ έχει απαγορευτεί η διέλευση οχημάτων πάνω απο 3,5 τόνους οι οδηγοί το αγνοούν και περνάνε και δημιουργείται πρόβλημα για το γεφύρι..




Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...