Sold out με Ολυμπιακό! ΠΑΟΚ: Μακάρι να είχαμε άλλα τόσα « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

Sold out με Ολυμπιακό! ΠΑΟΚ: Μακάρι να είχαμε άλλα τόσα

Κατηγορία ΑΘΛΗΤΙΚΑ στις   1:55 μ.μ.  |  Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

Sold out με Ολυμπιακό! ΠΑΟΚ: Μακάρι να είχαμε άλλα τόσα

Κατάμεστη Τούμπα. Η διοίκηση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ ενημέρωσε το πρωί της Τετάρτης πως τα εισιτήρια για το ντέρμπι της Κυριακής με τον Ολυμπιακό εξαντλήθηκαν σε όλες τις θύρες.
Η διάθεση των εισιτηρίων του μεγάλου ντέρμπι είχε ξεκινήσει τη Δευτέρα, ωστόσο η ζήτηση ήταν τόσο μεγάλη από τους φίλους του “δικεφάλου του Βορρά” που τα... εξαφάνισαν. Έτσι, η Τούμπα θα είναι κατάμεστη σε αυτή την κρίσιμη αναμέτρηση

Αναλυτικά η ενημέρωση από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ:

“Τα εισιτήρια για το ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός τελείωσαν σε όλες τις θύρες. Μακάρι να είχαμε άλλα τόσα!”
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...