Ντροπιάζουν τον θεσμό της Δημοκρατίας και της Βουλής οι βουλευτές του "Ποταμιού"! Δείτε τους να βγάζουν selfie στα έδρανα την ώρα που η χώρα καίγεται « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

Ντροπιάζουν τον θεσμό της Δημοκρατίας και της Βουλής οι βουλευτές του "Ποταμιού"! Δείτε τους να βγάζουν selfie στα έδρανα την ώρα που η χώρα καίγεται

Κατηγορία ΠΟΛΙΤΙΚΑ στις   11:35 μ.μ.  |  Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

Ντροπιάζουν τον θεσμό της Δημοκρατίας και της Βουλής οι βουλευτές του

Τη χαρά τους δεν μπορούσαν να κρύψουν οι βουλευτές του Ποταμιού μέσα στη Βουλή κατά την ορκωμοσία της νέας Βουλής.

Μάλιστα τέσσερις βουλευτές δε συγκρατήθηκαν και έβγαλαν selfie για να έχουν να ποστάρουν στο facebook και το twitter.

Συγκεκριμένα ο Νίκος Ορφανός σήκωσε το iphone και έβγαλε τη selfie με τον Χάρη Θεοχάρη, τον Ιάσωνα Φωτήλα και τον Γιώργο Αμυρά.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...