Έντρομος πετάχτηκε από το αυτοκίνητό του, εχθές το απόγευμα, οδηγός που κινούταν στην εθνική οδό Αντιρρίου – Ιωαννίνων, στο ύψος του κόμβου Αγίου Δημητρίου στο Αγρίνιο, μόλις διαπίστωσε ότι από το όχημα έβγαιναν καπνοί.
Στο σημείο έσπευσαν άνδρες της τροχαίας και πυροσβεστικό όχημα χωρίς ωστόσο να χρειαστεί να παρέμβει καθώς η φωτιά είχε σβηστεί με πυροσβεστήρα πριν πάρει έκταση.
aerasnews
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!