Φωτιά σε Ι.Χ. στον κόμβο Αγ. Δημητρίου (photos) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015

Φωτιά σε Ι.Χ. στον κόμβο Αγ. Δημητρίου (photos)

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   9:30 μ.μ.  |  Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015


Έντρομος πετάχτηκε από το αυτοκίνητό του, εχθές το απόγευμα, οδηγός που κινούταν στην εθνική οδό Αντιρρίου – Ιωαννίνων, στο ύψος του κόμβου Αγίου Δημητρίου στο Αγρίνιο, μόλις διαπίστωσε ότι από το όχημα έβγαιναν καπνοί.

Στο σημείο έσπευσαν άνδρες της τροχαίας και πυροσβεστικό όχημα χωρίς ωστόσο να χρειαστεί να παρέμβει καθώς η φωτιά είχε σβηστεί με πυροσβεστήρα πριν πάρει έκταση.


aerasnews
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...