Άγιο είχε οδηγός από το Αγρίνιο – Έπεσε σε γκρεμό με το αυτοκίνητό του (photos) « aitoloakarnanianet

Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015

Άγιο είχε οδηγός από το Αγρίνιο – Έπεσε σε γκρεμό με το αυτοκίνητό του (photos)

amaksi-gkremos2
Κατεβαίνοντας από τον δρόμο του Αρχοντοχωρίου προς τον κάμπο της Αλυζίας, οδηγός από το Αγρίνιο, έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου και έπεσε στον γκρεμό και στον χείμαρρο που βρίσκεται αριστερά του δρόμου. Ευτυχώς ο άνθρωπος είχε Άγιο και δεν έπαθε τίποτα.
amaksi-gkremos
Θέλει μεγάλη προσοχή αυτές τις ημέρες στους δρόμους, γιατί εκτός από το νερό, υπάρχει κάτω και ψιλό χαλίκι και λάσπη με αποτέλεσμα μεγάλη ολισθηρότητα του δρόμου και με ένα αδέξιο χειρισμό εύκολα χάνει το όχημα την πρόσφυση στο οδόστρωμα και μπορεί να φύγει από τον δρόμο.
Φωτογραφίες: Σωτήρης Ζέππος
mytikaspress.blogspot.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook