Κοπελιά κάτι ξέχασες! Ποια βγήκε έξω φορώντας ΜΟΝΟ το πουκάμισό της; (PHOTOS) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

Κοπελιά κάτι ξέχασες! Ποια βγήκε έξω φορώντας ΜΟΝΟ το πουκάμισό της; (PHOTOS)

Κατηγορία LIFESTYLE στις   12:39 μ.μ.  |  Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

Κοπελιά κάτι ξέχασες! Ποια βγήκε έξω φορώντας ΜΟΝΟ το πουκάμισό της; (PHOTOS)

Φόρεσε ένα καρό ανδρικό πουκάμισο και ψηλοτάκουνες μαύρες γόβες και εμφανίστηκε χαμογελαστή στο αεροδρόμιο του Λος Αντζελες. Ο λόγος για την Lady Gaga που εμφανίστηκε για χιλιοστή φορά σχεδόν γυμνή σε δημόσιο χώρο.
Μια ακόμα εμφάνιση που ήδη κάνει το γύρο του διαδικτύου έκανε πριν από λίγες ώρες η εκκεντρική Αμερικανίδα ποπ σταρ Lada Gaga, η οποία εθεάθη στο αεροδρόμιο της πόλης των αγγέλων σχεδόν γυμνή φορώντας μόνο ένα πουκάμισο.
Αξίζει να ειπωθεί πως το σκυλάκι που την συνόδευε φόραγε περισσότερα από ότι η ποπ σταρ.


Πηγή: iefimerida.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...