Ερωτήματα προκάλεσε το πρωί της Πέμπτης φορτηγού που είχε εγκαταλειφθεί από άγνωστους στη λίμνη του Καϊάφα. Το όχημα βρισκόταν βυθισμένο στην παγωμένη λίμνη χωρίς κανείς να γνωρίζει αν στο εσωτερικό του υπήρχε κάποιος επιβάτης.
Οι υπεράνθρωπες προσπάθειες τόσο των αστυνομικών όσο και των πυροσβεστών που έφτασαν από την περιοχή της Κρέστενας προκειμένου να το βγάλουν από τα νερά είχαν ως αποτέλεσμα να αποκαλυφθεί ότι ήταν κλεμμένο κι είχε εγκαταλειφθεί εκεί.
Πιο συγκεκριμένα οι επιβάτες του οχήματος φέρονται να το «βύθισαν» στη λίμνη επειδή παρουσίασε μηχανική βλάβη και να διέφυγαν με άλλο κλεμμένο αμάξι.
star.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!