Έκλεψαν φορτηγάκι και το βύθισαν στη λίμνη Καϊάφα... (PHOTO) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

Έκλεψαν φορτηγάκι και το βύθισαν στη λίμνη Καϊάφα... (PHOTO)

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   10:50 π.μ.  |  Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

Ηλεία: Έκλεψαν φορτηγάκι και το βύθισαν στη λίμνη Καϊάφα... (PHOTO)
Ερωτήματα προκάλεσε το πρωί της Πέμπτης φορτηγού που είχε εγκαταλειφθεί από άγνωστους στη λίμνη του Καϊάφα. Το όχημα βρισκόταν βυθισμένο στην παγωμένη λίμνη χωρίς κανείς να γνωρίζει αν στο εσωτερικό του υπήρχε κάποιος επιβάτης.
Οι υπεράνθρωπες προσπάθειες τόσο των αστυνομικών όσο και των πυροσβεστών που έφτασαν από την περιοχή της Κρέστενας προκειμένου να το βγάλουν από τα νερά είχαν ως αποτέλεσμα να αποκαλυφθεί ότι ήταν κλεμμένο κι είχε εγκαταλειφθεί εκεί.


Πιο συγκεκριμένα οι επιβάτες του οχήματος φέρονται να το «βύθισαν» στη λίμνη επειδή παρουσίασε μηχανική βλάβη και να διέφυγαν με άλλο κλεμμένο αμάξι.
star.gr


Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...