Πασίγνωστος Έλληνας παρουσιαστής ΕΞΟΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ: "Δεν τελείωσα το σχολείο, το παράτησα στη μέση"!(PHOTO) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015

Πασίγνωστος Έλληνας παρουσιαστής ΕΞΟΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ: "Δεν τελείωσα το σχολείο, το παράτησα στη μέση"!(PHOTO)

Κατηγορία LIFESTYLE στις   9:00 π.μ.  |  Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015

Πασίγνωστος Έλληνας παρουσιαστής ΕΞΟΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ:
Μπορεί να μην κατάφερε να τελειώσει το σχολείο ο γνωστός παρουσιαστής και μουσικός ωστόσο ήταν τυχερός στη ζωή του.
Ο Δημήτρης Σταρόβας σε συνέντευξή που έδωσε στην εκπομπή «join us» εξομολογήθηκε ότι τότε πήγαινε σε εξατάξιο γυμνάσιο αλλά το σταμάτησε στην πέμπτη τάξη. Εξήγησε όμως ότι αν και ποτέ δεν κυνήγησε δουλειές και δεν αγχώθηκε η ζωή του τα έφερνε πολύ καλά πάντα. «Δεν σπούδασα κάτι. Πήγαινα σε εξατάξιο γυμνάσιο και το παράτησα στην Πέμπτη. Ήμουν λίγο άγριο παιδί. Είμαι τυχερός πάρα πολύ στα καλύτερα χωρίς να το επιδιώξω».

gossip-tv.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...