
Βρε τι σου ξημερώνει...
Εκεί που πας αμέριμνος για τα ψώνια σου και το μάτι δεν έχει ανοίξει για τα καλά πας στο ταμείο να πληρώσεις και τι να δεις;
Βλέπεις μια ταμεία η οποία είναι η πιο πολύχρωμη που μπορείς να δεις.
Κοιτάς δεξιά,κοιτάς αριστερά πουθενά ο καρνάβαλος για να τον κάψεις και αρχίζουν και μπαίνουν ιδέες στο μυαλό σου...
Αλλά αν δεν κάνω λάθος αύριο δεν τον καίμε;
Ε τότε τη γλίτωσε... Ελπίζουμε μέχρι αύριο να έχει ξεβάψει έστω και λίγο μήπως και τη γλιτώσει.

Άντε παιδιά και του Χρόνου...Καλή Σαρακοστή
tromaktiko
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!