Τι είδαν τα ματάκια μας! Αυτή είναι η πιο πολύχρωμη ταμίας της Ελλάδας... [photo] « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2015

Τι είδαν τα ματάκια μας! Αυτή είναι η πιο πολύχρωμη ταμίας της Ελλάδας... [photo]

στις   5:45 μ.μ.  |  Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2015



Βρε τι σου ξημερώνει...
Εκεί που πας αμέριμνος για τα ψώνια σου και το μάτι δεν έχει ανοίξει για τα καλά πας στο ταμείο να πληρώσεις και τι να δεις;

Βλέπεις μια ταμεία η οποία είναι η πιο πολύχρωμη που μπορείς να δεις.





Κοιτάς δεξιά,κοιτάς αριστερά πουθενά ο καρνάβαλος για να τον κάψεις και αρχίζουν και μπαίνουν ιδέες στο μυαλό σου...

Αλλά αν δεν κάνω λάθος αύριο δεν τον καίμε;

Ε τότε τη γλίτωσε... Ελπίζουμε μέχρι αύριο να έχει ξεβάψει έστω και λίγο μήπως και τη γλιτώσει.





Άντε παιδιά και του Χρόνου...Καλή Σαρακοστή

tromaktiko
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...