
Βρε τι σου ξημερώνει...
Εκεί που πας αμέριμνος για τα ψώνια σου και το μάτι δεν έχει ανοίξει για τα καλά πας στο ταμείο να πληρώσεις και τι να δεις;
Βλέπεις μια ταμεία η οποία είναι η πιο πολύχρωμη που μπορείς να δεις.
Κοιτάς δεξιά,κοιτάς αριστερά πουθενά ο καρνάβαλος για να τον κάψεις και αρχίζουν και μπαίνουν ιδέες στο μυαλό σου...
Αλλά αν δεν κάνω λάθος αύριο δεν τον καίμε;
Ε τότε τη γλίτωσε... Ελπίζουμε μέχρι αύριο να έχει ξεβάψει έστω και λίγο μήπως και τη γλιτώσει.

Άντε παιδιά και του Χρόνου...Καλή Σαρακοστή
tromaktiko
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...