Ας υψώσουμε όλοι την Ελληνική σημαία στα μπαλκόνια μας. Και αύριο βράδυ και με κρύο και με χιόνι όλοι στις πλατείες όλης της Ελλάδας!
ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΣΕ ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΡΟΦΙΛ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!
Οι επόμενες ώρες είναι κρίσιμες και πρέπει όλοι μαζί και ο καθένας ξεχωριστά να δώσει το δικό του μήνυμα.
Η Ελλάδα θα πάρει αυτό που της αξίζει...Ας είμαστε δίπλα στη Κυβέρνηση και απέναντι σε αυτούς που δε θέλουν να αφήσουν τη χώρα "ΕΛΕΥΘΕΡΗ"
tromaktiko
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!