
Μιας και δεν κατάφερε να ξαναμπει στη βουλή μετά τις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου, αποφάσισε να... γυρίσει στη φύση ο πρώην βουλευτής της ΝΔ...
Ο λόγος, για τον Ιορδάνη Τζαμτζή.
Σύμφωνα με το paraskhnio.gr, ο Ιορδάνης Τζαμτζής έχει ήδη ανέβει πάνω στο τρακτέρ του και κλαδεύει τις ροδακινιές του. Επιπλέον θέλει να ξεκινήσει και την καλλιέργεια ελαιόδεντρων, βγάζοντας αυτή τη φορά ...το δικό του λάδι.
Μπορεί να τον έχασε η Βουλή, τον κέρδισε όμως η γεωργία.

tromaktiko
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!