ΟΧΙ στη λιτότητα από τo Αγρίνιο σε Μέρκελ και Tρόικα « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

ΟΧΙ στη λιτότητα από τo Αγρίνιο σε Μέρκελ και Tρόικα


Οι Αγρινιώτες αψήφησαν απόψε το πολύ κρύο και έδωσαν με την σειρά τους όπως και σε όλη την Ελλάδα το παρόν στην πλατεία Δημοκρατίας συμμετέχοντας μαζικά στη συγκέντρωση που διοργάνωσαν συλλογικότητες και μέλη κοινωνικών και πολιτικών οργανώσεων ενάντια στην επιχειρούμενη από την ευρωζώνη και την τρόικα δημιουργία τετελεσμένων στην ελληνική κυβέρνηση για παράταση του μνημονίου.

Οι διαδηλωτές έστειλαν βροντερό το μήνυμα της αντίστασης των Ελλήνων στον επιχειρούμενο εκβιασμό από τον γερμανικό παράγοντα και την τρόικα, στην προσπάθειά τους να επιτύχουν νέα ομηρεία της χώρας από αυτούς.

Το κάλεσμα Ανάσα αξιοπρέπειας που διακινείται στο διαδίκτυο:
“Οι εκλογές τελείωσαν και προέκυψε μία κυβέρνηση που θέλει να εκπροσωπήσει τις ανάγκες μας κόντρα στα συμφέροντα της ολιγαρχίας στην Ευρώπη. Προσπαθούν να μας εκβιάσουν και να μας φοβίζουν.

Να μην τους κάνουμε τη χάρη! Να πάρουμε την σκυτάλη και να σηκώσουμε το γάντι! Ήρθε η ώρα να πάρει και ο λαός την υπόθεση της ανατροπής στις πλάτες του. Να υψώσουμε το ανάστημά μας και να στείλουμε ένα παλλαϊκό μήνυμα ενάντια στη λιτότητα και τα μνημόνια, υπέρ της δημοκρατίας και της προκοπής. Να μη μασήσουμε στους εκβιασμούς της ΤΡΟΙΚΑ και των υποστηρικτών τους στην Ελλάδα, ολιγαρχία, καναλάρχες.

Ήρθε η ώρα να φοβηθούν αυτοί και να ακούσουν δυνατά τη φωνή μας. Επιλέγουμε την αξιοπρέπεια και ζητάμε για εμάς και τους λαούς όλης της Ευρώπης μια μεγάλη ανάσα αλλαγής. Καλούμε όλους τους λαούς της Ευρώπης να δείξουν έμπρακτα την υποστήριξή τους στον αγώνα του ελληνικού λαού και της ελληνικής κυβέρνησης για μια Ευρώπη της δημοκρατίας και της αλληλεγγύης. Θα νικήσουμε!”


aerasnews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook