Ρωσία : Έπεσε το iPhone μέσα στην μπανιέρα και πέθανε από ηλεκτροπληξία. « aitoloakarnanianet

Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015

Ρωσία : Έπεσε το iPhone μέσα στην μπανιέρα και πέθανε από ηλεκτροπληξία.






Αυτή η 24χρονη Ρωσίδα πέθανε από ηλεκτροπληξία όταν της έπεσε το iPhone μέσα στην μπανιέρα.

Αυτή η φοβερή τραγωδία έλαβε χώρα την περασμένη Δευτέρα στη Μόσχα. Η Evgenia Sviridenko καθώς διάβαζε τις ενημερώσεις της στο VKontakte μια ρώσικη έκδοση του Facebook όταν ξαφνικά το iPhone 4 γλίστρησε από τα χέρια της και έπεσε μέσα στο νερό.

Ο συγκάτοικος του σπιτιού ανησύχησε καθώς βρισκόταν επί ώρα μέσα στο μπάνιο. Άνοιξε την πόρτα του μπάνιου και την είδε να επιπλέει πάνω στο νερό.

Όταν ρωτήθηκε από την Moscow Times ο συγκάτοικος της Sviridenko εξήγησε ότι είδε την φίλη του να έχει το iPhone συνδεδεμένο με τον φορτιστή. Η κοπέλα ακόμα έτρεμε και βρισκόταν σε κατάσταση σοκ. Μόλις έφτασαν οι πρώτες βοήθειες ήταν είδη πολύ αργά.

Η εφημερίδα 20minutes αναφέρθηκε στο περιστατικό και σε άρθρο της είπε ότι η Apple είχε κατασκευάσει τους φορτιστές της με τέτοιον τρόπο ώστε να αποφευχθούν τέτοιου είδους ατυχήματα.

Αυτή είναι η Evgenia Sviridenko!!



apisteuta.com
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook