Αυτό το Facebook βρε παιδί μου... Κανείς δεν μπορεί να κρυφτεί και αργά ή γρήγορα αποκαλύπτει πτυχές του εαυτού του σε φίλους και... διαδικτυακούς φίλους. Έτσι και σχεδόν σε κάθε ανάρτηση από οποιοδήποτε μέσο, ο κλασικός ο μαλάκας ο Έλληνας θα βγει να σχολιάσει -σαν να βρίσκεται σε ένα μεγάλο διαδικτυακό καφενείο- και να πει την άποψή του ή να κάνει την επίθεσή του, συνήθως σε άτομα που δεν μπορούν να απαντήσουν άμεσα. Φυσικά αυτό δεν ίσχυει για όλους, αλίμονο, αλλά για τεράστια μερίδα του πληθυσμού της χώρας, που εμείς που δουλεύουμε στα media αναγκαζόμαστε να "αντιμετωπίσουμε" καθημερινά.
Πχ σας παραθέτουμε το feedback από άρθρο με τίτλο "Σακελλαρίδης: Δεν έχουμε κάνει καμία απολύτως κωλοτούμπα". Δείτε τα σχόλια και βγάλτε τα συμπεράσματά σας...
athensmagazine.gr/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!