Γράφει ο Νεκτάριος Κατσιλιώτης
Ιστορικός-Εκδότης
Την Παρασκευή η Ευρώπη συμφώνησε να... δοθεί τετράμηνη παράταση μέχρι να εφαρμοστεί το πιο σκληρό πλάνο της τρόικας για ιδιωτικοποιήσεις, ασφαλιστικό και πιθανώς μείωση θέσεων στο δημόσιο τομέα.Οι πάντες θεώρησαν την παράταση ως εθνικό θρίαμβο και απαρχή γερμανικών υποχωρήσεων.
Για να γίνει όμως αυτό και να έρθει μόνο ευρωπαϊκή επιτήρηση,πρέπει να επιτευχθεί ένας άθλος.Το πρωτογενές πλεόνασμα να είναι χρηματιστηριακό και όχι νομικό. Δηλαδή Το δημοσιονομικό κέρδος να μην στηρίζεται στη παράταση ομολόγων,μα στο αντίκρυσμα του σε χρήμα.Μια ιδέα πως μπορεί να γίνει αυτό είναι να συμπληρώνεται το αποθεματικό από τα κέρδη του συναλλάγματος.
tromaktiko
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...