Έβγαζε χαρτζιλίκι από τα... κέρματα μηχανήματος! « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

Έβγαζε χαρτζιλίκι από τα... κέρματα μηχανήματος!

Έβγαζε χαρτζιλίκι από τα... κέρματα μηχανήματος!

Οι αστυνομικοί τσάκωσαν τον 22χρονο Αλβανό να παραβιάζει με έναν πτυσσόμενο σουγιά  το μηχάνημα που βρισκόταν στον εξωτερικό χώρο μιας επιχείρησης στη Χώρα της Νάξου

Γερό... χαρτζιλίκι έβγαζε επί έναν ολόκληρο μήνα ένας νεαρός αλλοδαπός στη Νάξο, παραβιάζοντας κάθε τόσο το ίδιο... παιχνιδομηχάνημα και αδειάζοντας την κερματοδόχο του!
 Στην τελευταία «επίσκεψή» του, όμως, συνελήφθη επ' αυτοφώρω από αστυνομικούς του τοπικού τμήματος.



Οι αστυνομικοί τσάκωσαν τον 22χρονο Αλβανό να παραβιάζει με έναν πτυσσόμενο σουγιά  το μηχάνημα που βρισκόταν στον εξωτερικό χώρο μιας επιχείρησης στη Χώρα της Νάξου, με σκοπό να αδειάσει για μια ακόμη φορά το εσωτερικό του από τα χρήματα που περιείχε. Εκτός από τον σουγιά, πάνω του βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 109,5 ευρώ τα οποία αποδόθηκαν στον επιχειρηματία.

Κατά τη διάρκεια της προανάκρισης αποκαλύφθηκε ότι ο νεαρός αλλοδαπός είχε διαρρήξει το μηχάνημα άλλες τέσσερις φόρες τον τελευταίο μήνα και είχε «τσεπώσει» συνολικά 480 ευρώ! Ο 22χρονος παραπέμφθηκε στην εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Νάξου που του άσκησε δίωξη για κλοπές.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook