Λειτουργεί πλέον κανονικά με ωράριο και με υπάλληλο το μουσείο Βάσω Κατράκη στο Αιτωλικό ενημέρωσε χθές ο δήμαρχος Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου στο δημοτικό συμβούλιο.Οπως ανέφερε έχει τακτοποιηθεί ο εξωτερικός χώρος υπάλληλος υπάρχει απο τις 9 μέχρι τις 2μιση και οτι έγινε καταγραφή .Το μόνο που μένει ακόμη να τακτοποιηθεί είναι το λογιστικό μέρος για να μπορεί το μουσείο να κόβει εισιτήριο.
Δείτε στο βίντεο τι είπε ο δήμαρχος Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου κ.Νίκος Καραπάνος
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...