Συνελήφθη ένας ημεδαπός χθες στην Κανδήλα, επειδή λειτουργούσε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος στερούμενος αδείας.
Στην πραγματικότητα ο 21χρονος ημεδαπός, παραβίασε προηγούμενη δικαστική απόφαση με την οποία είχε σφραγιστεί το κατάστημά του. Ο 21χρονος, όμως, το λειτούργησε παράνομα εκ νέου και για αυτό και συνελήφθη από αστυνομικούς του Α.Τ. Βόνιτσας
agrinioreport
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!