Κορυφώνεται απόψε το χειμωνιάτικο πανηγύρι του Αη - Συμιού με τις παρέες των αρματωμένων και των καβαλαραίων να συγκεντρώνονται στα στέκια τους και να γλεντούν μέχρι το πρωί, υπό τους ήχους των ζουρνάδων και των νταουλιών.
Από χθες το Μεσολόγγι βρίσκεται σε γιορταστική ατμόσφαιρα, καθώς το απόγευμα έγινε ο εσπερινός στο Ιστορικό Μοναστήρι και στη συνέχεια οι παρέες πανηγύρισαν στα οικήματα που υπάρχουν για το σκοπό αυτό στο χώρο του μοναστηριού. Σήμερα το πρωί τελέστηκε Θεία Λειτουργία, μετά το τέλος της οποίας συνεχίστηκε το γλέντι.
Το απόγευμα έγινε η παρέλαση από την Πύλη προς τον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Σπυρίδωνα ενώ το γλέντι θα συνεχιστεί στο στέκι της κάθε παρέας στην πόλη.
ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...