Πρόστιμα σε πρατήρια υγρών καυσίμων επέβαλε η Διεύθυνση Ανάπτυξης της Περιφερειακής Ενότητας Αιτωλοακαρνανίας μετά από ελέγχους που πραγματοποίησαν οι υπάλληλοι της υπηρεσίας.
Πιο συγκεκριμένα σε δυο πρατήρια κατά την ώρα εφοδιασμού οι ελεγκτές διαπίστωσαν ότι η ποσότητα που έφτασε στο πρατήριο ήταν μεγαλύτερη από εκείνη που αναγραφόταν στα παραστατικά που είχαν εκδοθεί για την μετακίνηση του βυτιοφόρου. Στην μια περίπτωση βρέθηκαν επιπλέον 220 λίτρα και στην δεύτερη 122 λίτρα πετρελαίου θέρμανσης.
Τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν ήταν αρκετά τσουχτερά και προβλέπεται διπλασιασμός στην περίπτωση που οι συγκεκριμένοι πρατηριούχοι πιαστούν για την ίδια παράβαση μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.
ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ
.aixmi-news.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...