
Αναβίωσε και φέτος ο Βλάχικος Γάμος στα Τριανταίκα Αγρινίου.Έτσι σήμερα το πρωί οί νέοι του χωρίου αναβίωσαν ένα αποκριάτικο έθιμο,το βλάχικο γάμο, περνώντας από όλους τους δρόμους του χωριού και κατέληξαν στο Δημοτικό σχολείο του Χωρίου όπου ξεκίνησε το γλέντι με χορό και φαγητό.
ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

Την εκδήλωση αυτή συνδιοργάνωσε ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ελαιοφύτου (Παναγία Βλαχερνών), η ομάδα Καρναβαλιστών (Βλάχικος Γάμος) σε συνεργασία με την Τοπική Κοινότητα και το Δήμο Αγρινίου.
Κάτοικοι και επισκέπτες αψήφησαν τη βροχή και πλήθος κόσμου συγκεντρώθηκε στον προαύλιο χώρο του Δημοτικού Σχολείου.
Έγινε η αναπαράσταση του δρώμενου «Βλάχικος Γάμος» και ακολούθησε στη συνέχεια γλέντι με παραδοσιακό φαγητό, άφθονο κρασί και χορός από όλους τους παρευρισκομένους.

Πηγή φωτό: paravatos.eu
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...